Aktuality

Jak přemýšlet o online komunikaci napříč generacemi?

A jak ji zasadit do celkové marketingové strategie? Dozvíte se v našem úspěšném podcastu Retail Minutes ⭐

Galerie Butovice oslavila letos 20 let

Moderní pulzující nákupní centrum na jihozápadě Prahy, zakončuje rok 2025 ve velkém stylu. Během roku se navíc rozrostlo portfolio obchodů a služeb, přibyly nové gastro a volnočasové možnosti.

Palladium láká vánoční atmosférou k nákupům dárků a k pomoci dětem

Vánoční sezóna je za dveřmi a nákupní centrum Palladium v Praze je ideálním místem pro předvánoční nákupy a zážitky.

Vítáme rozhodnutí ministrů financí EU o zrušení celní výjimky na levné balíčky z Číny: je nejvyšší čas

Pro ukončení podvodů je zásadní závazek hledat dočasné řešení, které by mohlo začít platit již v průběhu roku 2026.

Seznamte se s partnery konference Asociace nákupních center ČR

Děkujeme partnerům, kteří významně podporují konání čtvrtého ročníku konference Asociace nákupních center ČR

WHERE THE MONEY GOES?

Startuje 4. česká a slovenská konference Asociace nákupních center ČR, buďte u toho!

Členové asociace spojili své síly již podruhé v boji proti koronaviru

Naši členové nabídli státu už přes tři desítky prostor ve svých nákupních centrech a udělají vše proto, aby v nich mohla být zřízena další očkovací centra.

Nákupní centra pandemii zvládla

V Česku se přestala stavět nová nákupní centra, místo toho se rozrostou ta stávající.

Asociace nákupních center ČR podporuje vládní očkovací kampaň

Nákupní centra v České republice, sdružená v Asociaci nákupních center ČR (ANCČR), se rozhodla podpořit vládní očkovací kampaň. Na podporu očkovací kampaně poskytlo reklamní plochy do konce srpna 56 nákupních center napříč všemi regiony.

Za každý zavřený obchod koronakrize vinu nenese

Události uplynulého roku nemilosrdně zasáhly maloobchod a trh retailových nemovitostí v celé České republice. Důkladně prověřily odolnost kamenných obchodů a jednoznačně nahrály retail parkům.

Obchodní centra stojí před výzvou

Proticovidová opatření změnila nákupní chování Čechů. Podle průzkumu společnosti CBRE se 41 % zákazníků naučilo více nakupovat online.

Výzva pro zachování dotačního programu COVID nájemné

Zástupci podnikatelů žádají vládu, aby zachovala program COVID nájemné jako jednu z nejúčinnějších a již zavedených kompenzací.